wstążka żałobna

Fundusze promocji produktów rolno-spożywczych

Fundusze promocji zostały utworzone w celu wspierania marketingu rolnego, wzrostu spożycia i promocji produktów rolno-spożywczych.

  • Fundusz Promocji Mleka
  • Fundusz Promocji Mięsa Wieprzowego
  • Fundusz Promocji Mięsa Wołowego
  • Fundusz Promocji Mięsa Końskiego
  • Fundusz Promocji Mięsa Owczego
  • Fundusz Promocji Ziarna Zbóż
  • i Przetworów Zbożowych
  • Fundusz Promocji Owoców i Warzyw
  • Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego
  • Fundusz Promocji Ryb
  • Fundusz Promocji Roślin Oleistych.

Kto może ubiegać się o środki z funduszy promocji?

  • ogólnokrajowe organizacje zrzeszające producentów rolnych lub przetwórców produktów rolno-spożywczych mające miejsce zamieszkania albo siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, którzy produkują lub dokonują obrotu towarami, od których naliczane są wpłaty na poszczególne fundusze,
  • ogólnokrajowe organizacje branżowe i międzybranżowe zrzeszające producentów lub przetwórców produktów rolno-spożywczych inne niż określone w pkt 1, jeżeli ich cele statutowe są zgodne z celami funduszy promocji, o których mowa w art. 2 ustawy o funduszach promocji produktów rolno-spożywczych.

Szczegółowe informacje dostępne są na ulotce poniżej.

Autor: red. Natalia Czernicka